שיווק ופרסום


בארץ קיימים היום מעל 500,000 עסקים הם מוכרים שרותים, מוצרים ומנהלים מערכות יחסים עם מילוני בני אדם.

כל בעל עסק חייב לדעת שעל מנת להתחיל מערכת יחסים טובה עם הלקוחות שלנו עלינו קודם כל לפרסם את העסק שלנו לציבור הרלוונטי, בכדי שיכירו אותנו וירצו להשתמש בשרותים שאנו מעניקים.

כל עסק שירצה להתעמק בפרסום יגלה שהוא חייב להעמיק גם בעולם השיווק, שבסופו של דבר יגרום לחיבור בין המוצר\השירות ישירות ללקוח. 


על מנת להסביר את ההבדל בין פרסום לשיווק אנו נשתמש במספר דוגמאות:

ניקח לדוגמא את המוצר במבה - נפרק אותו לשני חלקים, השקית =פרסום והתוכן עצמו  במבה=שיווק. 

דוגמא נוספת: מסעדה - תולה שלטים ,בונה מיתוג שיוצר מותג שיש לו צבעים משלו ושפה משלו, חזון , כל אלו שווי ערך לפרסום.

מדפיסה פליירים ומפיצה אותם לתושבי האזור, בונה דוכן טעימות עם דיילת באזור הומה אדם בשעות שלפני ארוחת הצהריים ומחלקת טעימות בדוכן ולטעימות היא מצרפת שובר הנחה או מתנה לארוחת צהריים ,אלו פעולות שווי ערך לשיווק חוויתי וישיר ללקוח. 

על מנת לבנות את מערך הפרסום בצורה הנכונה בעסק על בעל העסק קודם כל לרשום 

1.מה הוא משווק? 

2.מי קהל היעד שלו? 

3.ומתי הזמן הכי טוב עבורו ועבור הלקוחות לבצע את פעולות השיווק ?

 שלושת הממים שיתנו לבעל עסק להגיע ליעד שהוא הציב, עסק ללא יעד ומטרה זה עסק ללא עתיד. כמובן בדרך יש לפתח ולענות על כל שלושת השאלות על מנת להמשיך ולראות כמה תקציב אותו בעל עסק צריך לגייס,ובאיזה דרכי פעולה הוא ינקוט. 

כאשר עסק חדש מגיע אלינו אנו מבצעים עבורו את המחקר של שלושת הממים ובונים עבורו תכנית פרסום ושיווק עפ"י התקציב שלו. 

צוות הקריאטיב שלנו עובד שעות נוספות על מנת לחשוב לייעל ולתת לו את השירות במחירי פרסום הכי ארטקטיביים בארץ, בשילוב עם מקצועית ויצירתיות נבנה תוכנית שיווק שמתאימה בצורה אישית לעסק ולחזון של בעל העסק.